Ty, facet którego chce – recenzja ebooka – Pickup Club

Pickup Club – Ty, facet którego chce

ty - facet którego chce
ty – facet którego chce

Nowa książka Pickup Clubu to bardziej zbiór różnego rodzaju przemyśleń i wniosków niż typowy posuwnik. To fajnie, bo bardzo często w takich właśnie refleksjach kryją się bardzo wartościowe informacje. I nie inaczej było w tym przypadku.

Przede wszystkim wiele spojrzeń z perspektywy kobiety z czym niestety od zawsze w Polandii były problemy. Gwiazdka ma fajny styl pisania i potrafi oddziaływać tam gdzie zechce. Jeden z rozdziałów nazywa się „Czy zrobiłabym ci loda?” i to chyba bardzo trafnie oddaje charakter książki. Zawiera ona sporo informacji jak to wszystko wygląda z perspektywy kobiety, co z pewnością przyda się dla dobrych uwodzicieli.

Co jeszcze mi się spodobało to fragment o szkołach uwodzenia. Zasada nieobycia, iluzja zmiany, wrażenie przykładu, aura szkolenia a przede wszystkim zasada statystyki – to są fakty, które szkołom uwodzenia na rękę nie są, a mimo to znalazły swoje miejsce w tej książce. Co z tego wynika dla ewentualnych kursantów? Z pewnością gwarancja, że dostają tu prawdę, nawet tę niewygodną. Fajne, a w świecie wszechogarniającego marketingu jakże rzadkie.

Z rzeczy które bym zaliczył na minus to drobne błędy stylistyczne, składniowe i bodaj jeden logiczny. Jeszcze jedna korekta (najlepiej przez osobę która książkę widzi po raz pierwszy) bardzo by się przydała. Podsumowując: pozycja może nie obowiązkowa, ale na pewno wartościowa (zwłaszcza dla osób wybierających się na kurs).


Dodatkowe opinie do ebooka o podrywaniu:

  • Pickup Club to na pewno ważna grupa w historii rozwoju polskiego ruchu PUA
  • Nawet dzisiaj zdarza mi się wracać do ich raportów, pdf-ów, mini-ebooków i innych materiałów
  • I doceniam z jakim zacięciem wdzierali się do świadomości polskiej społeczności uwodzicieli
  • Nie można im odmówić metodyczności w tworzeniu kolejnych materiałów – potrafili nawet wyciągnąć z odmętów internetu bardzo pożądane materiały takie jak słynne „sekwencja październikowego gościa” (ang. october man sequence)
  • A tak to tworzyli wiele raportów (zwanych pieszczotliwie raportami) nt. każdego mini-zagadnienia związanego z uwodzeniem, np:
    • newslettery SU Cafe
    • ebooki z serii Zakazany Flirt
    • generator zakochania
    • progresja emocjonalna
    • fraktacja seksualna
    • model wirusowy
    • technika przekazu emocjonalnego
    • seria Sztuki Uwodzenia nt. psychotechnik, np. jak budować niedosyt, jak zagadać, jak przygotować się do randki
  • na marginesie ciekawy jestem jaką skuteczność w content marketingu internetowym miały te materiały
  • Żeby nie przedłużać dodam jeszcze tylko, że jest to jedyna profesjonalna grupa z którą miałem okazję osobiście plażować – zarówno razem w klubie jak i podczas szkoleń z ich kursantami
  • Uroczo też było zobaczyć na Linkedinie jak F wpisał sobie ten fragment życia do CV :)
  • Może powspominajmy trochę jak to było przed laty, gdy cała młoda, męska Polska zobaczyła, że fora internetowe można zakładać na dowolne tematy, włącznie z podrywaniem Kobiet. Wysyp forów, nicków, tematów, materiałów i FRów (raportów z pastwiska). Co to były za czas. Godzinami się czytało historie innych użytkowników (WSN-ów, wiecznie sfrustrowanych nieudaczników wg nomenklatury przedstawionej w Grze Neila Straussa, oraz PUA czyli artystów podrywu – ten fragment auto-identyfikacji pozostał mi do dziś, co widać nawet w nazwie kanału o książkach). Wszyscy czytaliśmy FR-y innych osób, opisy przygód na ulicach, w klubach i różnych dziwnych miejscach. Przeczesywaliśmy anglojęzyczny internet w poszukiwaniu ebooków i innych materiałów. Wideo nie było wtedy jeszcze takie popularne i wszechobecne więc bardziej dominowało słowo pisane. Pojawły się pierwsze blogi. Oraz szkolenia. Biznes się kręcił, szkoły uwodzenia powstawały w większości dużych miast. Były też zloty. Sam uczestniczyłem w dwóch – POSU (pierwszy ogólnopolski szczyt uwodzicieli) oraz POSU2 czyli praktyczny ogólnopolski szczyt uwodzicieli. To były czasy. Wiadomo, że człowiek był młodszy, ale jakże chciało się wtedy żyć – nawet jeśli czasem była pustka w portfelu. To były piękne dni. [autor pośpiesznie ściera łezkę spływającą mu po jednym policzku i nie daje po sobie nic poznać]

Galeria do ebooka  – Ty facet którego chce

pickup club z zielonej góry
pickup club z zielonej góry
atrakcyjność mężczyzny
atrakcyjność mężczyzny
podrywanie atrakcyjnych Kobiet
podrywanie atrakcyjnych Kobiet
co zrobić by stać się lepszym mężczyzną
co zrobić by stać się lepszym mężczyzną

Spis treści:

    • Poniżej listuję najważniejsze zagadnienia tematyczne z ebooka Pickup Clubu:
    • Jak sprawiam, że będziesz biegał za suką?
    • Czy zrobiłabym ci loda?
    • Facet, którego nikt nie chce
    • Aśka, zrób tak żeby tu podszedł
    • Po drugiej stronie lustra
    • Oddziaływanie interpersonalne
    • Bolesne zderzenie światowych metod uwodzenia z rzeczywistością
    • Ile w szkoleniach uwodzenia jest placebo?
    • 1) Zasada nieobycia
    • 2) Zasada statystyki
    • 3) Iluzja zmiany
    • 4) Wrażenie przykładu
    • 5) Aura szkolenia
    • Jak sensownie użyć „kocham”?
    • Dlaczego wczoraj na ciebie nie spojrzałam, a na niego tak?
    • Metody radzenia sobie ze stresem
    • Kodeks eskalacyjny
    • BONUS Jesteś ogniem (wersja ZF)

Ty facet którego chce – opinie o książce w formie wideo

lub audio


Subskrybuj kanał

Zapisz się na powiadomienia o nowych recenzjach. Wysyłam wyłącznie powiadomienia o nowych treściach na kanale i twojego maila nikomu nie udostępniam. Z powiadomień możesz wypisać się w dowolnym momencie.
Zapisując się na powiadomienie dowiesz się o nowych recenzjach 2 dni wcześniej niż inni.


Autor

  • PUA Panda 🐼 Pandunia

    PUA Panda, czyli Pandunia to autor kanału na YouTube recenzje książek nietypowych. Książki recenzuje od 2007 roku i ma na koncie już ponad 200 napisanych recenzji. Początkowo były publikowane w formie tekstowej. Po kilku latach pojawił się kanał na YT oraz podcast na Anchor.FM i Spotify. Teksty można znaleźć również na Salon24 oraz Wykopie. Aktywnie wprowadzi kanały w social mediach: Twitter, Facebook, Telegram i Instagram. Dla zainteresowanych recenzje można znaleźć tak, że na Lubimy Czytać, w.bibliotece.pl oraz anglojęzycznym serwisie GoodReads. Pełna notka biograficzna i testymoniale są dostępne do przeczytania w sekcji O stronie.

    View all posts