Warsaw Lair (Adept i Solid) – Sztuka uwodzenia kobiet w internecie
Kolejny materiał marketingowy Warsaw Lair dotyczący zagadnień związanych z uwodzeniem w sieci uważam za kompletnie chybiony tematycznie. Chociaż Adept staje w obronie tej formy PU jako dobrej dla początkujących na zdobycie pewności siebie, to się z nim nie zgadzam z powodu skuteczności – to co osiągniesz w ciągu roku uwodząc w sieci (nawet to samo określenie brzmi głupio) osiągniesz w miesiąc albo mniej podrywając w normalnych warunkach.
Co ciekawe autor skupia się wyłącznie na uwodzeniu za pomocą portali randkowych, natomiast chaty uważa za stratę czasu – ciekawe dlaczego generalnie samego uwodzenia przez internet w ten sposób traktuje? Nawet pomijając oczywiste ograniczenia z tego wynikające, uskutecznianie tej formy podrywu mija się z celem, bo to jak poprawa skuteczności z 2.0034% na 2.0042%, czyli efekt końcowy mizerny. I nie piszę tego żeby się wymądrzać czy tylko jechać po Adepcie – w ciągu roku podrywania na Fotce poznałem może 2 wartościowe osoby.
Z ebooka na plus zanotowałbym wyłącznie fragment dotyczący zdjęć publikowanych na swoim profilu. Nie żebym tego wcześniej nie wiedział, ale uwagi są zwięzłe i przydatne. Poza tym to co charakteryzuje wszystkie pozycje Warsaw Lair – „więcej dowiesz się na naszym szkoleniu”, „wkrótce kolejna bogatsza wersja książki” i liczne reklamy oferowanych kursów. Ponadto reklama 4x na każdej stronie i okazjonalne błędy ortograficzne.