Jamie Turner, Dr Reshama Shah – How to make money with social media (Jak zarabiać w mediach społecznościowych)
Zapyta się ktoś co robi recenzja książki o portalach społecznościowych wśród książek o PU? Przede wszystkim: wszystko co traktuje o pieniądzach jest korzystne bo: a) możesz stać się bogaty; b) możesz swoją wiedzą z tego zakresu dzielić się z Kobietą (aka pokazywać, że jesteś predysponowany do odniesienia sukcesu); c) możesz zainteresować ją informacjami dotyczącymi jej ulubionych stron – jak Facebook czy YouTube.
Po tych kilku słowach wyjaśnienia przejdźmy do samej książki. A ta jest bogata w treści, zawiera mnóstwo (!) opisów różnych portali społecznościowych – od Facebooka i Friendstera, przez Twitter, Digg i WordPress, aż po Wikipedię, Picasę i Yelpa – a to jedynie kilka z nich. Książka traktuje o marketingu wirusowym, mierzeniu mediów społecznościowych i stopie zwrotu z inwestycji (ROI).
Jeśli chcesz się dotknąć tytułowego zagadnienia z wielu różnych stron, poszerzyć swoje horyzonty w tym zakresie – przeczytaj książkę Turner i Shah. Natomiast nie oczekuj tam informacji jak wizytę na blogu czy facebookowym profilu przekształcić w sprzedaż. Tego tam nie ma i IMHO zbrakło.