How to make money with social media – recenzja książki – Jamie Turner, Dr Reshama Shah

Jamie Turner, Dr Reshama Shah – “How to make money with social media”

Zapyta sie kto co robi recenzja ksiazki o portalach spolecznosciowych wsrod ksiazek o PU? Przede wszystkim: wszystko co traktuje o pieniadzach jest korzystne bo: a) mozesz stac sie bogaty; b) mozesz swoja wiedza z tego zakresu dzielic sie z kobieta (aka pokazywac ze jestes predysponowany do odniesienia sukcesu); c) mozesz zainteresowac ja informacjami dotyczacymi jej ulubionych stron – jak Facebook czy YouTube. Po tych kilka slowach wyjasnienia przejdzmy do samej ksiazki. A ta jest bogata w tresci, zawiera mnostwo (!) opisow roznych portali spolecznosciowych – od Facebooka i Friendstera, przez Twitter, Digg i WordPress, az op Wikipedie, Picase i Yelpa – a to jedynie kilka z nich. Ksiazka traktuje o marketingu wirusowym, mierzeniu mediow spolecznosciowych i stopie zwrotu z inwestycji (ROI). Jesli chcesz sie dotknac tytulowego zagadnienia z wielu roznych stron, poszerzyc swoje horyzonty w tym zakresie – przeczytaj ksiazke Turner i Shah. Natomiast nie oczekuj tam informacji jak wizyte na blogu czy facebookowym profilu przeksztalcic w sprzedaz. Tego tam nie ma i IMHO zbraklo.