Jak zarabiać w mediach społecznościowych (How to make money with social media) – recenzja książki – Jamie Turner, Dr Reshama Shah

Jamie Turner, Dr Reshama Shah – How to make money with social media (Jak zarabiać w mediach społecznościowych)

Jak zarabiać w mediach społecznościowych
Jak zarabiać w mediach społecznościowych

Zapyta się ktoś co robi recenzja książki o portalach społecznościowych wśród książek o PU? Przede wszystkim: wszystko co traktuje o pieniądzach jest korzystne bo: a) możesz stać się bogaty; b) możesz swoją wiedzą z tego zakresu dzielić się z Kobietą (aka pokazywać, że jesteś predysponowany do odniesienia sukcesu); c) możesz zainteresować ją informacjami dotyczącymi jej ulubionych stron – jak Facebook czy YouTube.

Po tych kilku słowach wyjaśnienia przejdźmy do samej książki. A ta jest bogata w treści, zawiera mnóstwo (!) opisów różnych portali społecznościowych – od Facebooka i Friendstera, przez Twitter, Digg i WordPress, aż po Wikipedię, Picasę i Yelpa – a to jedynie kilka z nich. Książka traktuje o marketingu wirusowym, mierzeniu mediów społecznościowych i stopie zwrotu z inwestycji (ROI).

Jeśli chcesz się dotknąć tytułowego zagadnienia z wielu różnych stron, poszerzyć swoje horyzonty w tym zakresie – przeczytaj książkę Turner i Shah. Natomiast nie oczekuj tam informacji jak wizytę na blogu czy facebookowym profilu przekształcić w sprzedaż. Tego tam nie ma i IMHO zbrakło.


Jak zarabiać w mediach społecznościowych – opinie o książce w formie wideo


Subskrybuj kanał

Zapisz się na powiadomienia o nowych recenzjach. Wysyłam wyłącznie powiadomienia o nowych treściach na kanale i twojego maila nikomu nie udostępniam. Z powiadomień możesz wypisać się w dowolnym momencie.
Zapisując się na powiadomienie dowiesz się o nowych recenzjach 2 dni wcześniej niż inni.


Autor

  • Pandunia

    PUA Panda, czyli Pandunia to autor kanału na YouTube recenzje książek nietypowych. Książki recenzuje od 2007 roku i ma na koncie już ponad 200 napisanych recenzji. Początkowo były publikowane w formie tekstowej. Po kilku latach pojawił się kanał na YT oraz podcast na Anchor.FM i Spotify. Teksty można znaleźć również na Salon24 oraz Wykopie. Aktywnie wprowadzi kanały w social mediach: Twitter, Facebook, Telegram i Instagram. Dla zainteresowanych recenzje można znaleźć tak, że na Lubimy Czytać, w.bibliotece.pl oraz anglojęzycznym serwisie GoodReads. Pełna notka biograficzna i testymoniale są dostępne do przeczytania w sekcji O stronie.