7 błędów, które rujnują atrakcyjność w oczach kobiet – recenzja ebooka – Tomasz Rudnik (Tupak)

Tomasz Rudnik (Tupak) – 7 błędów, które rujnują atrakcyjność w oczach kobiet

7 błędów które rujnują atrakcyjnośćw oczach kobiet
7 błędów które rujnują atrakcyjnośćw oczach kobiet

Krótka 20-stronicowa publikacja Tupaka, którą wsunąłem gdzieś w trakcie Marketingu Kotlera to, jak zawsze w przypadku autora, materiał na poziomie. Tomek jak zwykle na naprawdę solidnym poziomie bierze się za inner game, walczy z zakorzenionymi przekonaniami, które utrudniają odnoszenie sukcesów z Kobietami typu „jak jest łatwa to nie zasługuje na szacunek”.

Tytułowe 7 błędów, które wymienia twórca nieistniejącego już Balls Revolution nie są może wybrane w metodyczny, fundamentalny sposób, ale na pewno mogą stanowić dla czytelnika pretekst do późniejszych refleksji. Co prawda nie jest to publikacja na temat której z miejsca opowiem każdemu w środku nocy o czym była, ale jak startowy, polski, nieprzytłaczający acz otwierający oczy materiał będzie jak znalazł.

Oczywiście Tomek ma też swojego pierdolca na punkcie obwiniania religii (zgadnijcie której) o wywoływanie jakichś strasznych przekonań, ale hej – świat jest piękny w swojej różnorodności! Na żywo Tomek jest naprawdę spoko gościem.


7 błędów, które rujnują atrakcyjność w oczach kobiet – opinie o książce w formie wideo


Subskrybuj kanał

Zapisz się na powiadomienia o nowych recenzjach. Wysyłam wyłącznie powiadomienia o nowych treściach na kanale i twojego maila nikomu nie udostępniam. Z powiadomień możesz wypisać się w dowolnym momencie.
Zapisując się na powiadomienie dowiesz się o nowych recenzjach 2 dni wcześniej niż inni.


Autor

  • Pandunia

    PUA Panda, czyli Pandunia to autor kanału na YouTube recenzje książek nietypowych. Książki recenzuje od 2007 roku i ma na koncie już ponad 200 napisanych recenzji. Początkowo były publikowane w formie tekstowej. Po kilku latach pojawił się kanał na YT oraz podcast na Anchor.FM i Spotify. Teksty można znaleźć również na Salon24 oraz Wykopie. Aktywnie wprowadzi kanały w social mediach: Twitter, Facebook, Telegram i Instagram. Dla zainteresowanych recenzje można znaleźć tak, że na Lubimy Czytać, w.bibliotece.pl oraz anglojęzycznym serwisie GoodReads. Pełna notka biograficzna i testymoniale są dostępne do przeczytania w sekcji O stronie.